14 Mayıs 2010 Cuma

sus!

eskiden güzel yazılar yazmışlığım vardır.böyle 2-3 cümleyle bitmezdi söyliyceklerim.her şey daha yavaştı.beynimden geçenler daha sakin ve belkide daha netti.ha noldu sonra yok efendim hayat zorlaştı.yapılması gerekenler büyüdü falan mı diycem yok koca bir yalan o.işin aslı ben yazmayı bıraktım.aradan geçen zaman benden o ulu cümlelerimi çekip alıverdi birdenbire.
bir şeye başlamak zorsa eğer bir şeye yeniden başlamak daha da zor.ya hiç başlamıycaksın ya da başladın mı bırakmıycaksın.bu böyle...
şimdi ben yeniden başlama sevdalısı yazıyorum durmadan...3 cümlem 5 sonra 10 sonra 15 olucak.biliyorum uzunluk kıstas değil her zaman.tek bi cümleyle dolduruverirsin bazen sayfaları.önemli olan nitelilkle niceliğin o muhteşem dansını yakalamak.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder