9 Mayıs 2010 Pazar

küçücük odamdan sıkıntısal kesitler

üst kattaki komşumun biri 5 biri de 7 yaşındaki erkek çocukları tepemde atlayıp,zıplıyıp çığlıklar atıyor.az öncede anneleri elektirik süpürgesini çalıştırıp beynimi süpürdü.
ha bir de havalar ısındı diye hep açık duran camımdan küçücük odama bütün karasinekler giriyor.sinek bunlar her yere gidebilirler diyorsanız bilin ki anlamadığım nokta girmeleri değil tam odamın ortasında hep beraber saat yönünde dönmesi kovalamamdan 1 dakika sonra ise tekrar aynı eylemi gerçekleştiriyor olmaları.acaba odamda bilmediğim bir ayin mi düzenleniyor??
yine açık duran camımdan dolayı akşam 6 dan sonra müzik açmama gerek kalmadı.gece 1 e kadar -metal severler bana çok kızıcak olsada- şarkının değiştiğini hiç anlayamadığım birbirine çok benzeyen metal şarkılarını dinlemek zorundayım.
peki tamam barlar sokağında oturmayı ben tercih ettim,söylenmiyorum.
ama şu çocukları her an boğabilirim,sinekler içinse onlar çoğunlukta ,ayinlerine saygı duyuyorum!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder